2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Įrašo antraštė. :)

Sveiki mano skaitytojai. T.y. sveikas mano skaitytojau.. t.y. labas Justai. :D
Ilgai nerašiau, nes nieks neskaito. Dvi peržiūros - užsienis.
Vakar išgėriau 8 paskenduolius. Home made'us aišku, tai stiklinė buvo mažesnė. Turėjom užsilikusios degtinės(ji buvo velniškai bjauri, tai negėrėm tą kartą) .. norit recepto? Įpili puse stiklinės alaus, tada pripili pagal savo pageidavimus į stapariką degtinės, įdedi stapariką į alaus stiklinę ir dapili alų iki viršaus. Žinokit skanu.. aš nelabai megėjas gert, bet tas.. nu kaip skanu. Alus..šiek tiek keisto skonio alus. Degtinė nesijaučia. Bet jau kaip prisigeri nuo jų..
Ir prisigėriau.. važiavom mašina, sedėjau gale. Mielieji policininkai sustabdė, puoliau segtis diržą.. man pavyko tai padaryt tik iš 5 karto. "kažkam išgėrusiam nelabai sekasi diržo užsisegt?" ir juokiasi iš manęs žaliukas, bet nieko, apsėjau be baudų.
Dar negana to teko į namus lipti per balkoną, nes eilinį kartą sugedo spyna namų.

O KAIP UŽJUDĖJAU TREČIADIENĮ. Galiu dra(ą)siai sakyt, jog esu lėbautojas. Šią savaitę aš toks.. Grįžau namo 7 ryto, teko ~2 kilometrus eiti peškom pačiam. Per didžiausią vėją, lietų, o po apačia ledas. O aš linksmas , pasipuošęs einu, slystu, krentu, atsistoju, einu, slystu, krentu, paguliu, atsistoju. Ir taip visus du kilometrus. Grįžau namo, kritau į lovą, lubos sukosi, tad užsimerkiau. Tada katinas paženklino mano veidą žemiau antakio , virš akies.. padovanojo skyle .. skaudėjo.

Dar išmokau, kad kartais reik būt veidmainiu. Kad ir kaip pats tokių nemėgstu.
Dar supratau, kad šiandien šeštadienis, aš negavau nei mielinių blynų, nei čili sriubos.
Dar suvokiu, jog jau puse 6 vakaro, tad reikia mąstyti apie šio vakaro planus. Cigaretės - check, pinigai - nu kaip ir check, draugai - vėliau..dar noriu pasimėgaut ramybe.


jezau, per šitą dainą jaučiuosi kaip šakira, pačiam klubai judinasi.  :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą