2012 m. vasario 19 d., sekmadienis

Mergos kūrvos.

Šiuo metu esu dar šiek tiek apsvaigęs nuo alkoholio. Praėjo tik kelios valandos .. nu ne kelios. Pakankamai valandų nuo mano pirmojo blog'o. Žinot kiek peržiūrų? Viena.. Ir to turbūt neskaitė.
Grįžtant prie blog'o pavadinimo. Skamba žiauriai, tiesa? Aš žinau, tokių pilna. Bet tokios, kuri man siūlytų pinigus dar nebuvau sutikęs. Atėjau pas beveik nepažįstamą panelę išgert. Atėjom keliese. Ta panelė buvo su dar viena drauge. Ir ką.. viskas prasidėjo nuo tokių "į tave gražuoli" ir kelia stopkę. Toliau perėjo "į tave brangusis" .. draugai pradėjo šaipytis: "tai ką, gero vakaro su savo brangiąja" . O kuom gi viskas baigės.. mano visi draugai išėjo. Likau aš ir tos dvi nepažįstamos panelės. Žinot kokio pasiūlymo susilaukiau? Padaryti oralinį už 500Lt savo "brangiausiai" .. čia buvo viršūnė. Įsivaizduokit kiek dar iki tol išgirdau nesamonių. Realiai 500 litų į kišenę, kaip ji pasakė GRYNAIS , būtų buvę neprošal.. bet sori, neketinau laižyt kažkokiai Ronaldinio kopijai. Įsivaizdavau , kaip ji man tai darytų. Turbūt būčiau likęs be savo genitalijų. Po pasiūlymo oraliniui nuėjau parūkyti ir pabėgau iš ten. ARE YOU FUCKING KIDDIN' ME? Iš kur tokių atsiranda? Negi žmonės visai nebeturi savigarbos? Aš įsivaizduoju vyrus.. čia nestebintų. Bet mergina, kuri iš pirmo žvilgsnio pasirodė kukli, paprasta.. Aš jos klausiau, kodėl ji tiesiog nesusiranda vaikino, kuris jai oralinį atliktų kasdien, nemokamai.. atsakymo neatsimenu(skauda galvą)..bet atsakymas buvo kvailas. Tą patį pasakiau ir jai - kvaila. Likau nesuprastas ir vos ne pydaro vietoj.
AŠ UŽ ORALINĮ VISOM PENKIOM GALŪNĖM. Oralinį moteriškai giminei. Bet kamon, kažkokiai kūrvai, kurios vagina neprausta gal savaitę? Pasirodo radau savo kainą. Tikrai daugiau nei 500 litų. :)

Labanakt. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą