2012 m. vasario 19 d., sekmadienis

First One. Nekaltas. Virgin.

Ot ėmiau ir sugalvojau. Parašysiu blog'ą. Gerai, sugalvojau rašyt blog'US, bet pradėjęs rašyti nusprendžiau, kad galiu būti niekam neįdomus. Nežinau kokios galioja čia taisyklės ir kiek atviru reik būt, bet pamėginsiu.
Prisistatymo reikia? Justas.
Šiandien, kai dar tik 15:00 valandų aš jau susilaukiau antikomplimento, bet idėja man visai patiko. Manęs nepažįstanti mergina, mano draugui, kuris mane gynė, pasakė: ,,žinai, kalbi apie jį kaip apie fairy per reklamą. Visi žino, kad nieko gero, bet perka." . Likau toks įkvėptas, tik nežinau kuo. Noriu nusifilmuot reklamoje, noriu būti prekė, noriu skaičiuoti visus susidomėjusius pirkėjus, noriu girdėti kaip apie mane kalba. AŠ TOKS SUSIREIKŠMINĘS, man reikia dėmesio. Dabar kilo mintis, kad aš čia jo ir atėjau. Aš visiškai nenoriu rašyti blog'ų , jei kas perskaitė iki tiek, kiek dabar skaito - bravo, turbūt pripažinsit, kad aš tikrai nesuprantu, ką čia veikiu. Bet aš tikiu, kad parašysiu ir antrą ir trečia, kai tik nuveiksiu kažką įdomesnio.
Eilėraščių nekuriu, meniškos sielos neturiu, receptų nerašau ir dar nedarau tos populiarios veiklos. Mano veikla: draugai, darbas, namai. Nežinau ką daugiau gyvenime galima veikti. Duokit žiebtuvėli, išsisėmiau. Balkonus sukūrė rūkymui? Tai jau nuo seno žmonės buvo skatinami rūkyti? Ar tik mes neteisingai juos naudojam? :)
Nekenčiu šitos dainininkės lūpų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą